Our services
E-booking Warehousing van plastics, rubber, papier, polymeren, fosfaten, diervoeding en ADR9 producten Laden en lossen Opslag in douane-entrepot Opslag in magazijn Opslag in silo’s Opslag van containers Upgrading Demetalliseren Homogeniseren Ontstoffen Quality control Zeven Transport & Distributie van een breed scala aan goederen Transport in bulkcontainers Transport in containers Transport in huifwagens Services m.b.t. de goederen (re)packen en herconditioneren Afzakken Laden in silo – sileren Laden en lossenVacature Administratief medewerker voorraadbeheer
Denk je graag mee met onze klanten? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Je bent verantwoordelijk voor de administratieve afhandeling van de in- en uitgaande goederen van de aan jou toegewezen klanten. Je zorgt ervoor dat de doorstroming en de behandeling van de goederen in de magazijnen op een vlotte manier kan gebeuren. Onze klanten rekenen op jou voor het efficiënt en vakkundig beheer van hun voorraad en op je oplossingsgerichte service.
Taken en verantwoordelijkheden voor deze functie:
Je bent verantwoordelijk voor de zelfstandige en correcte afhandeling van alle taken m.b.t. de administratie van jouw klanten of aan jou toegewezen orders
- Opmaken van inkomende en uitgaande orders
- Voorraadbeheer en stockaanpassingen voor je klanten
- Voorraadlijsten updaten en communiceren aan klanten
- Ingeven kosten extra prestaties voor nacalculatie
- Doorgeven ‘Schade bij binnenkomst’ aan klanten
- Opmaken VGM, valtaken, verwerken foto’s
Je bent verantwoordelijk voor een vlotte, duidelijke en efficiënte communicatie met de externe en interne klanten
- Uitstekend klantencontact onderhouden en werken aan een lange termijn relatie
- Eerste aanspreekpunt zijn voor vragen en problemen
- Intern overleg over klantgerichte oplossingen
Je geeft input voor de goede organisatie en optimalisatie van de voorraadadministratie
- Kennis van de procedures en draaiboeken
- Updates en verbeteringen voorstellen vanuit de dagelijkse werkervaring
Je bent back-up voor je collega’s om de continuïteit van de klantenservice te garanderen
Je rapporteert aan:
Teamleader Logistieke Administratie en Customer Service.
Je werkt samen met:
Logistiek Bedienden Voorraadbeheer en Weegbrug.
Productieplanner.
Benodigde competenties voor de functie:
- Interesse in logistieke processen
- Prioriteiten kunnen stellen
- Oog voor detail
- Ordelijk
- Eigen werk plannen en organiseren.
- Betrouwbaar
- Zelfstandig
- Stressbestendig
- Verantwoordelijk
- Kennis van alle specifieke programma’s, interne processen en procedures van je afdeling.
Opleidingsniveau (of evenwaardig door ervaring):
- Bachelor niveau in een administratieve of logistieke richting.
- Eerste werkervaring in een gelijkaardige functie of sector is
een pluspunt. - Nederlands en Engels spreken en schrijven.
- Frans en Duits (spreken en schrijven) is een pluspunt.
- Kennis van en ervaring met MS Office, Excel en WMS.
- Je beschikt over een rijbewijs B.
Ons aanbod voor jou als Administratief Medewerker Voorraadbeheer:
- Voltijds werkregime : 38/39 uur op weekbasis
- Loon volgens opleiding en ervaring
- Maaltijdcheques van 5,09 € – eigen bijdrage 1,09 €
- Fietsvergoeding van 0.28 € per gefietste km
- Kilometer vergoeding woon-werk
- Eindejaarspremie
- 6 ADV dagen
- Verlofdagen volgend PC 207
Bovendien tref je bij ons aangename collega’s, een prettige werksfeer, een gezond evenwicht tussen job en privé met gezinsvriendelijke werkuren en een goed bereikbare werklocatie zonder fileleed.
Interesse?
Contacteer Sus Voeten, onze Operationeel Manager, voor een kennismaking met bedrijf en team.
Tel: +32 3 314 49 79
E-mail: sus.voeten@verkooijen.be
Laatste nieuws
Vacatures: Verkooijen is op zoek naar jou!
Verkooijen groeit en om die groei in goede banen te leiden zijn gemotiveerde, hands-on collega’s heel welkom.Wil je graag bij ons aan de slag? Bekijk dan snel onderstaande vacatures.
Vacature heftruckchauffeur - klik hier voor meer informatie
Vacature logistiek bediende voorraadbeheer - klik hier voor meer informatie We bieden jou een afwisselende en stabiele job in een levendige werkomgeving. Je komt terecht bij een groeiend familiebedrijf en werkt met je collega’s in een aangename teamsfeer. Je kan rekenen op een goede verloning en hebt de mogelijkheid om opleidingen te volgen. Bovendien hebben we gezinsvriendelijke werkuren en bereik je Verkooijen zonder fileleed.Geïnteresseerd?
Contacteer Sus Voeten, onze Operationeel Manager, voor een kennismaking met bedrijf en team.
Tel: +32 3 314 49 79
E-mail: sus.voeten@verkooijen.be