Vacature Administratief medewerker voorraadbeheer

Denk je graag mee met onze klanten? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Je bent verantwoordelijk voor de administratieve afhandeling van de in- en uitgaande goederen van de aan jou toegewezen klanten. Je zorgt ervoor dat de doorstroming en de behandeling van de goederen in de magazijnen op een vlotte manier kan gebeuren. Onze klanten rekenen op jou voor het efficiënt en vakkundig beheer van hun voorraad en op je oplossingsgerichte service.

Taken en verantwoordelijkheden voor deze functie:

Je bent verantwoordelijk voor de zelfstandige en correcte afhandeling van alle taken m.b.t. de administratie van jouw klanten of aan jou toegewezen orders

  • Opmaken van inkomende en uitgaande orders
  • Voorraadbeheer en stockaanpassingen voor je klanten
  • Voorraadlijsten updaten en communiceren aan klanten
  • Ingeven kosten extra prestaties voor nacalculatie
  • Doorgeven ‘Schade bij binnenkomst’ aan klanten
  • Opmaken VGM, valtaken, verwerken foto’s

 

Je bent verantwoordelijk voor een vlotte, duidelijke en efficiënte communicatie met de externe en interne klanten

  • Uitstekend klantencontact onderhouden en werken aan een lange termijn relatie
  • Eerste aanspreekpunt zijn voor vragen en problemen
  • Intern overleg over klantgerichte oplossingen

 

Je geeft input voor de goede organisatie en optimalisatie van de voorraadadministratie

  • Kennis van de procedures en draaiboeken
  • Updates en verbeteringen voorstellen vanuit de dagelijkse werkervaring

 

Je bent back-up voor je collega’s om de continuïteit van de klantenservice te garanderen

Je rapporteert aan:

Teamleader Logistieke Administratie en Customer Service.

Je werkt samen met:

Logistiek Bedienden Voorraadbeheer en Weegbrug.
Productieplanner.

Benodigde competenties voor de functie:

  • Interesse in logistieke processen
  • Prioriteiten kunnen stellen
  • Oog voor detail
  • Ordelijk
  • Eigen werk plannen en organiseren.
  • Betrouwbaar
  • Zelfstandig
  • Stressbestendig
  • Verantwoordelijk
  • Kennis van alle specifieke programma’s, interne processen en procedures van je afdeling.

Opleidingsniveau (of evenwaardig door ervaring):

  • Bachelor niveau in een relevante richting.
  • Eerste werkervaring in een gelijkaardige functie of sector is
    een pluspunt.
  • Nederlands en Engels spreken.
  • Frans en Duits (spreken en schrijven) is een pluspunt.
  • Kennis van en ervaring met MS Office, Excel en WMS.
  • Je beschikt over een rijbewijs B.

Ons aanbod voor jou als Administratief Medewerker Voorraadbeheer:

  • Voltijds werkregime : 38/39 uur op weekbasis
  • Loon volgens opleiding en ervaring
  • Maaltijdcheques van 5,09 € – eigen bijdrage 1,09 €
  • Fietsvergoeding van 0.24 € per gefietse km
  • Kilometer vergoeding woon-werk
  • Eindejaarspremie
  • 6 ADV dagen
  • Verlofdagen volgend PC 207

Bovendien tref je bij ons aangename collega’s, een prettige werksfeer, een gezond evenwicht tussen job en privé met gezinsvriendelijke werkuren en een goed bereikbare werklocatie zonder fileleed.

Interesse?

Contacteer Sus Voeten, onze Operationeel Manager, voor een kennismaking met bedrijf en team.

Tel: +32 3 314 49 79

Laatste nieuws

Vacatures: Verkooijen is op zoek naar een Teamleider Logistiek Heftruckteam!

Verkooijen groeit en om die groei in goede banen te leiden zijn gemotiveerde, hands-on collega’s heel welkom.
Wil je graag bij ons aan de slag? Bekijk dan snel onderstaande vacatures.
Vacature Teamleider Logistiek Heftruckteam - klik hier voor meer informatie

We bieden jou een afwisselende en stabiele job in een levendige werkomgeving. Je komt terecht bij een groeiend familiebedrijf en werkt met je collega’s in een aangename teamsfeer. Je kan rekenen op een goede verloning en hebt de mogelijkheid om opleidingen te volgen. Bovendien hebben we gezinsvriendelijke werkuren en bereik je Verkooijen zonder fileleed.

Geïnteresseerd?

Contacteer Sus Voeten, onze Operationeel Manager, voor een kennismaking met bedrijf en team.

Tel: +32 3 314 49 79